Κατσαρός, Μιχάλης. Αλφαβητάριον Α-Ω

Ποιήματα. Α΄ έκδοση. Σελ. 62. Εκδόσεις Μνήμη, Αθήνα, 1978.

– Χαρτόδετο, σε άψογη κατάσταση.

Από το οπισθόφυλλο:

Κάποτε λόγιοι ή ταραξίες πολίτες Αθηνών έκαμαν μεγάλη φασαρία για το περίφημο «Αλφαβητάριον του Ηλίου». Εγώ θυμούμαι το δικό μου Αλφαβητάριον με τη Ρόδω, Ρήνα, Βελή που το ‘χασα τότε – ζωγραφισμένο με μπλε-κόκκινο μολλύβι και δεν γνωρίζω αν ήτο του Ηλίου ή Αθηνών ή άλλων πεπτοκότων ατόμων ή ημερομηνιών. Αν κάηκε δεν είμαι εγώ που το ‘καψα. Τώρα, 1978, εκδίδω με την «Μνήμη» το νέο «Αλφαβητάριο» ποιήματα από Α μέχρις Ω εις ανάμνηση του σχολείου Ματίνα – Μενελάου και Ευγενίας που μου το δίδασκαν στην Κυπαρισσία.

[ 15 € ]

 

Σχολιάστε

Filed under ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

Σχολιάστε

